alweer bijna een week voorbij! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank en Remo - WaarBenJij.nu alweer bijna een week voorbij! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank en Remo - WaarBenJij.nu

alweer bijna een week voorbij!

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank en Remo

26 Januari 2008 | Australië, Sydney

Onze 1ste week zit er alweer op en alles loopt op rolletjes
we hebben het heel erg naar ons zin en het weer is zeker om over naar huis te typen :P Dinsdag gingen we naar down town sydney voor de opera house, harbour bridge etc.
Het was een erg leuke dag alleen we hadden niet gedacht dat het zo warm zou worden die dag dus thuis aangekomen moest gelijk de aftersun uit de kast komen want de armen,de oren, en voorhoofd waren zo rood als een tomaat.
Maar dat kon de pret natuurlijk niet drukken want dat was te verwachten in australie
Woensdag hebben we niet veel speciaals gedaan, lekker even ergens lunchen en wat spulletjes kopen. Donderdag daar in tegen was een stuk intensiever. We gingen die dag naar het Olympisch Park van de olypisch spelen in Sydney in 2000.
We hebben het hele park rondgelopen en zagen o.a het Atletiek stadion,Tennis stadion, Golfbaan, Zwemstadion, Turnstadion kortom veel gezien en veel gelopen. We hebben ook nog wat ballentjes geslagen op de Golfbaan wat voor hilarische momenten zorgde zo af en toe:).Die avond was er ook nog is een concert van Sting (the police) dus het was er al een drukte van jewelste :P
Thuis gelijk gegeten want er moest weer mee worden gedaan aan een poker tournooi.
Elke avond is er wel ergens een poker tournooi. We spelen al vanaf dinsdag elke avond mee dus we staan al bekend als de poker boy's from holland.
Gister (vrijdag) werd Remo nog 6de in het hoofdtournooi van 58 man en won Frank nog 30 dollar in een money game.
En elke avond word er ook natuurlijk het een ander gedronken. We hebben de heinies en amstels ingewisseld voor de Toowey's New Lagers wat zeker geen verkeerd bier.
Vandaag zaterdag gingen we met Ray en ze vrienden touren op de motoren. Beide zaten we achter op een Harley Davidson dus dat gaf zeker wel een kick. We reden met stuk of 10 motoren. Dat geeft een mooi gezicht als je dan in 1 lijn achter elkaar rijd door over die mooie wegen hier in Australie.
Vandaag is het ook nog is Australian day dat is de dag waarom australie zelfstandig werd. vandaar dat er overal bbq's zijn en overal feest is. Heel gezellig allemaal.

Maar goed dat was het voor deze keer
volgende keer weer meer ;)
Groeten van F&R

• 26 Januari 2008 - 08:41

Fritsie:

zozo reem 6de ;) netjes hoor
    ik niet zo veel tijd moet zo weg NK atletiek in Groningen wacht ;)
    laterzz
    (hehe dope poker foto :D )

• 26 Januari 2008 - 17:37

Ellen:

zo te lezen vermaken jullie je wel! Zijn ze nou zo slecht in australie met pokeren of zijn jullie nou zo goed? Haha, nee hoor goed gedaan. En nog luxe golfen ook toe maar! We zullen met carnaval in ieder geval aan jullie denken.
    groetjes

• 26 Januari 2008 - 19:18

Thijmen:

Eey boys
    K word wel een beetje jaloers nu k dat zo allemaal hoor :P
    lijkt me echt gruwlijk allemaal.

• 26 Januari 2008 - 20:14

Anton:

Aight leuk te horen dat het allemaal goed gaat en jullie masterlijke dingen doen. Ga zo door zou ik zeggen.. volgen jullie nog Australian Open? Geen Federer en geen Nadal in finale :P Ik was gister Veerhuys kijken, ze moesten o.a. tegen Jermaine Vanenburg. Spectaculaire wedstrijd, wel verloren.. En Fritsie is weer 2e van NL. Jaja onze topsporter
    nou we houden elkaar op de hoogte ;)
    Ik ga biertje pakken.. het is tenslotte zaterdag avond

Tata

• 29 Januari 2008 - 10:38

Ellen Schouten:

Leuk om jullie reis te volgen zo.
    Foto's zijn prachtig en jullie hebben het wel in 't zin zo te lezen.
    Geniet ervan.
    Groeten van de hele fam.

• 29 Januari 2008 - 18:40

Ties:

heey die remo leuk dat je het naar je zin heb en wil je een mooie kangeroe meenemen:P
    grappjjeee veel plezier en hou je taai doeoeoeg:d
    ps groetjes van het hele gezinxxxxjes