lange reis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank en Remo - WaarBenJij.nu lange reis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank en Remo - WaarBenJij.nu

lange reis

Door: Remo

Blijf op de hoogte en volg Frank en Remo

21 Januari 2008 | Australië, Sydney

zoo daar zijn we dan eindelijk!!
na ongeveer 22 uur gevlogen te hebben en ook nog is 2.5 uur vertraging in london, zijn we veilig aangekomen op sydney. We hadden ook nog een korte tussenstop in bangkok maar dat was alleen ff tanken.
Toen we in sydney aankwamen stonden Carla en Ray (familie van frank) al te wachten op het vliegveld. Ze stonden er al wel 2 uur te wachten omdat ze niet wisten dat we vertraging hadden. Carla ging meteen even langs de krispy creme shop om wat donuts te halen omdat ze wist dat frank er gek van is;) Ze zijn heel gastvrij en vriendelijk. In de middag kwamen er nog andere familieleden en hebben we gebbq'd. We hebben veel gelachen en nog even in het zwembad in de tuin gezwommen... we zijn toen al om 4 uur smiddags naar bed gegaan omdat we allebei heel erg moe waren van de reis.

Het is hier gelukkig nog niet zo heel erg warm omdat er veel bewolking is maar evengoed een graad of 27! dus wel lkkr. Vandaag zijn we naar een enorm shop center geweest samen met megan dat is de dochter van Carla. Ze heeft ons geholpen bij de vodafone shop voor een nieuwe simkaart en bij de bank. We hebben allebei nieuwe nr's: Frank 0450299034 en Remo 0450299036
0061 moet er nog wel voor!

veel greetz uit Aussie
frenk en remo

• 21 Januari 2008 - 10:21

Marijke:

Hee jongens!
    Mooi dat t allemaal goed is gegaan!:D
    En leuk zo ff bij de familie!
    Veel plezier en succes nog!:)

xxx Marijk

• 21 Januari 2008 - 13:15

Wotskie:

heey, alles lekker daar hoor ik.
    hier gaat het ook nog steeds wel goed, alleen mis ik je wel bij het teafeldekken :)

• 21 Januari 2008 - 18:35

Wotskie:

C:\Documents and Settings\Anton\Bureaublad\groepsfoto met frank en remo.JPG

een groepsfoto'tje op schiphol genomen :)

• 21 Januari 2008 - 18:40

Wotskie:

nou ja, laat maar kweet niet hoe je dat erop zet, ik dacht dat het gelukt was, maar niet dus

• 21 Januari 2008 - 19:54

Inez:

Hey Remo (& Frank),

Leuk joh, dat we je zo kunnen volgen.
    Het gaat bij Flexi allemaal z'n gangetje hoor. Alleen wel raar dat je er ff niet meer bent. Veel plezier hè daar en geniet er van !!!!

Groetjes Inez & de rest van Flexi

• 22 Januari 2008 - 15:01

Frits:

yo frenk en reem,
    Toppie dat het soepeltjes verlopen is.
    wel natuurlijk saai hiero maarja..
    wat zijn jullie plannen voor de aankomende dagen?
    greetz

• 22 Januari 2008 - 21:26

Daan:

Haha klinkt allemaal lekker jongens, ik zou liever in een zwembad zwemmen met 27 graden, dan hier in de kou (9 graden) naar school fietsen, maar goed. Verschil moet er zijn he?

groetjes uit Utrecht,
    ook van Joan

• 22 Januari 2008 - 21:33

Daan:

groetjes uit Utrecht,
    ook van Joan

• 23 Januari 2008 - 21:01

Wotskie:

Volendam periode-kampioen !!! :):)

• 23 Januari 2008 - 23:11

Anton:

palingboere ole ole!

• 25 Januari 2008 - 13:08

Wereldmeid:

hee boys! lekker voor jullie dat jullie een goede trip hebben gehad :D wel even wat meer foto's maken hè! jammer dat ik jullie nooit meer in de wereld zie! wanneer komen jullie terug ?:( ik mis jullie nu al...
    liefs (L)

• 25 Januari 2008 - 14:19

Noor:

Heey heren!
    Wel ff lekker hoor 27 graden! Hier stormt het al een week lang :(! Maarmm ik wilde jullie nog even heeeel veel plezier wensen (maar dat komt zeker goed;)) enn uiteraard volg ik jullie reisverslag op de voet! (dus wel vaak schrijven!)
    :D

Succes!!!