Townsville & Magnetic Island - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Frank en Remo - WaarBenJij.nu Townsville & Magnetic Island - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Frank en Remo - WaarBenJij.nu

Townsville & Magnetic Island

Door: Franko

Blijf op de hoogte en volg Frank en Remo

19 Mei 2008 | Australië, Airlie Beach

na ons laatste verhaal zijn de plannen toch beetje veranderd
aangezien we het zo leuk hadden in Cairns met Eline(NL) en Kyle(Noord-Ierland) bleven we daar nog een week langer
In totaal dus 3 weken in cairns maar we hebben er geen spijt van want het was echt net de oostkust van spanje met dat lekkere weer, leuke mensen, leuke kroegen en mooie meiden niet te vergeten ;)
maar goed helaas moesten we na 3 weken wel weg want we hadden nog maar 6 weken tot het einde van onze reis

we vervolgden de reis naar het zuiden. volgende stop was townsville wat ongeveer 5 uur rijden was vanaf cairns
in townsville hebben we castle hill beklomen dat is een berg die in het midden van de stad staat en boven op de berg heb je een prachtige uitzicht over de stad.
na 2 nachten in townsville gingen we 3 nachten naar magnetic island. Magnetic island ligt ongeveer 20 min varen van townsville af.
We sliepen in een hostel op het zuiden van het eiland. Het hostel lag prachtig aan van de vele stranden op het eiland.
De eerste dag op het eiland hebben we lekker even genoten van het hostel. De volgende dag zijn we eerst wezen kayaken op de zee en daarna een wandeling gemaakt naar picnic bay.
de laatste dag op het eiland hebben we een wandeling gemaakt naar the forts waar vroeger tijdens de 2de WO 2 kanonnen stonden voor de verdediging tegen vijandig schepen.
best indrukwekkend dus net zoals het uitzicht vanaf die plek

na de 3 nachten zijn we doorgetrokken naar airlie beach waar we nu nog zitten. Vandaag trouwens na 4 maanden na het bewuste feest, waar alle haren er af gingen:), weer naar de kapper geweest omdat het al weer behoorlijk was aangegroeid (maar dat hadden jullie wel op de foto's gezien denk ik). maar morgen al weer weg uit airlie beach om onze reis te vervolgen naar rockhampton om vrijdag in rainbow beach te zijn want we gaan de dagen er na naar fraser island
kortom genoeg te doen en te zien de komende weken

groetjes aan iedereen en suc6 voor de mensen met examens
WE DUIMEN VOOR JULLIE!!!

• 19 Mei 2008 - 12:31

Marijke:

Hee jongens! :D

Leuk om weer te lezen wat jullie allemaal doen!
    Jullie hebben het nog steeds naar jullie zin zie ik? :D
    Echt leuk hoor.
    Weten jullie al hoelaat jullie 26 juni aankomen?
    We willen jullie wel even ophalen natuurlijk! :D

Veel plezier nog!
    Kus Marijk

• 20 Mei 2008 - 12:20

Antonio:

leipo's
    zitten er al bierbuiken aan? :P moet wel ff weten anders herken ik jullie niet meer terug straks ;)

• 24 Mei 2008 - 18:32

Jolijn:

He Frank, het is toch wel stil in de straat, en ik sprak Wouter net, van wie ik vernam (na wat geruchten van je vader die ik tegen kwam) dat je kamer al bijna omgebouwd is tot bowlingbaan... ;) Dus kom je snel weer terug? :D haha!

• 03 Juni 2008 - 05:15

Carla:

Hi boys,
    Thankd for the great phone call for my birthday- it was nice to hear from you! I have been following all your travels on your web page!
    the phone nbr for Tante Annie 67 687 025 and angela is 49 461 045- take care!