Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank en Remo - WaarBenJij.nu Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank en Remo - WaarBenJij.nu

Blue Mountains

Door: Remo

Blijf op de hoogte en volg Frank en Remo

29 Januari 2008 | Australië, Sydney

Zo we zijn weer terug bij de familie na 2 dagen in Katoomba te hebben verbleven.
Maandag morgen zijn we op stap gegaan, met de trein naar katoomba. Katoomba is de plaats van de blue mountains. Waarom we hierheen zijn gegaan spreekt wel uit de foto's denk ik. Dit konden we niet in 1 dag doen omdat het wel 3 uur reizen heen is. Dus we zijn daar wezen overnachten in een youth hostel. Het was best gezellig daar. mooie lounge room met veel banken en een grote keuken enz.
We moesten natuurlijk wel zelf koken en dat hebben dan ook gedaan, hamburgertje op de bbq. volgende ochtend weer vroeg eruit want we sliepen nog met 6 andere gasten op 1 kamer en dat maakt je wel wakker om een uur of 8 ook al deden ze heel stil.

vandaag weer terug met de trein. na die lange reis waren we wel toe aan een duik in het zwembad. Dus dat hebben we gedaan. Morgen en overmorgen gaan we wat werk verrichten. Want Ray had nog wel wat te doen op zijn werk zei die dus we gaan hem helpen.

Bekijk de mooie foto's en word maar weer jaloers allemaal ;)
greetz uit Aus
frenk en reem

• 29 Januari 2008 - 10:56

Robin:

Jongens het ziet er schitterend uit!
    Nog veel plezier de komende maanden!
    Latuurrss

• 29 Januari 2008 - 11:53

Marijk:

Echt mooi man!:D
    Leuk dat jullie dit allemaal doen.
    Fijne dagen weer!:D xxx

• 29 Januari 2008 - 19:21

Peter:

Nou wij zijn echt wel jaloers hier hoor. Beetje reizen,beetje in de natuur banjeren, beetje zwemmen, beetje bbq-en biertje, kaartje. Wat wil een backpacker nog meer, nie waar. Groetjes en veel plezier (zal wel lukken toch ?)

Peter, Mieke Jip en Tiessss

• 30 Januari 2008 - 15:01

Chiempa:

hee jongens ik ben heus niet jaloers hoor...

• 30 Januari 2008 - 21:16

Els:

Heey Remo en Frank!
    Wel vet hoor daar in Australië! Mooie omgeving ook! Leuk dat jullie dit doen, heb net even alles tot nu toe gelezen. Wel echt interessant.
    Nog heel veel plezier daar he ;)
    xxx Els

• 31 Januari 2008 - 10:05

Nick :

Gasten :D ,
    Hee ziet er goed uit
    Beter als hier als het goed krijgen we misschien zelfs sneeuw binnekort :P

zal jullie verhalen volgen en af en toe wat schrijven ,,, ;)

Greetings

• 31 Januari 2008 - 15:47

Daan:

Nice haha :)
    hier nu windkracht 10 en bijna een weeralarm geloof ik..

viel spass daaro :)
    groetjes

• 01 Februari 2008 - 14:13

Anton (vdM):

En waar zijn de ""three sisters"' nu ?

Carla mailde dat jullie zondag naar de grand prix, A1-race gaan., met een mooie pitch plaats. klopt dat .Het is bij ons zondag om 15 uur op RTL. Wel zwaaien ?

• 02 Februari 2008 - 08:58

Remo:

ja we hebben vip plaatsen voor morgen .. we zullen wel ff zwaaien.
    Goed opletten bij het nederlands team want wij zijn die gekke in het oranje;)