Launceston Cup - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank en Remo - WaarBenJij.nu Launceston Cup - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank en Remo - WaarBenJij.nu

Launceston Cup

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank en Remo

29 Februari 2008 | Australië, Sydney

even een kort bericht over toch wel een drukke dag

we hebben al gezegd dat we Woensdag eerst naar het wild life park zijn geweest en veel beesten hebben gezien (zie foto's vorige bericht)

Maar na een voedzame lunch (spaghetti) gingen we naar de Launceston Cup
Geen Cricket,Rugby of Australian Footy nee het was paardenrennen. eerst dachten wij wat moeten wij nou bij het paardenrennen daar is geen kloot aan maar we hadden van veel mensen gehoord dat het een erg leuk evenement was en dat er veel mensen heen gingen.

Daar aangekomen was het feest al behoorlijk aan de gang.
Na een keer rondkijken viel onze mond al open van het aantal prachtige meiden die daar rond liepen. Elk meisje had wel een rokje aan. Dus dat was wel even genieten.
Alle mannen waren in pak en wij liepen in onze backpackers kleding. Beetje underdressed dus maar dat kon de pret de zeker niet drukken.

maar goed behalve de mooie chickies werd er ook nog op paarden gewed. Overal stonden bookmakers met hun stalletje en mensen die hun geld gingen inzetten op 1 van de 8 paarden die racede voor de launcheston cup 2008

toen de 2400M race van start ging, ging iedereen uit ze dak. Toen de winaar eenmaal de finish had gepasseert hoorde je veel mensen vloeken en een paar juichen.
De cup werd niet gewonnen door een hoog geplaatste jockey. De winaar die bij de bookmakers voor 1/7.5 stond zorgde dus voor een verrassing

best lekker als je een tientje wed en je maakt er 75 van maar jah wij durfde het niet aan want wij wisten niet welk paard goed was of in vorm

dus wij hebben meer genoten van het vrouwelijk schoon en de ambiance van het hele gebeuren.

Kortom een zeer geslaagde dag
en we hebben de dag nog mooier gemaakt door die avond een MEGA steak op de bbq te gooien, en hij smaakte voortreffelijk.

De volgende dag pakte we de bus naar Hobart waar we nu zitten
helaas gaat het werken hier niet door maar we vliegen dinsdag al weer naar melbourne

groeten

• 02 Maart 2008 - 12:37

Meneer Buijsman:

Hé stelletje geilbakke :P
    Goed bezig lees ik, lekker doen waar je zin in hebt. Er hoeft pas gewerkt te worden als de centen op zijn ;)
    Dope van jullie kaartje trouwens, vond hem net tussen de post. We zijn gisteravond teruggekomen van weekie wintersport. Snowboarden was vet, schade beperkt tot een paar blauwe plekken. Verwacht geen kaartje terug btw, geen idee waar ik em naar toe moet sturen :p
    Wereld is 'the same old' en dat zal het nog wel steeds zijn als jullie terugkomen.. Ben trouwens ook paar keer naar Racso geweest, daar is de leeftijd over het algemeen wat hoger, alleen mis daar de bas :S Vanwege geluidsoverlast ofzo. Dus volgende week maar weer Sneakerz Panama ;) Met de futsal kunnen we nog kampioen worden, maar niet meer in eigen hand, wordt dus lastig nog.. oké ik ga ff 'NOS langs de lijn' raadplegen: Ajax-Excelsior altijd lastig :D we contacten later nog
    toedels

• 07 Maart 2008 - 17:14

Wotsk:

Hebben jullie het al gehoord ?
    Frans Adelaar nieuwe trainer van FC Volendam volgend seizoen.
    En 'wie is de mol' dan,
    wàt een finaaale.
    Hebben jullie het nog via internet gevolgd,
    Dennis heeft het wel goed gedaan zeg.
    Loeterssz

• 19 Maart 2008 - 15:20

Wotskie:

kom maar weer is met een verhaal hoor,
    we zitten er al lang klaar voor